Pack King Automatic Equipment Co., Ltd.

E-mail: jade@packingconveyor.com  Phone: + 86-13927222182

Ascensore difetti cumuni è soluzioni

L'ascensore hè un tipu di apparecchiature meccaniche, in l'usu di u tempu in u prucessu appareranu inevitabilmente alcuni difetti è difetti minori, dunque di fronte à una situazione improvvisa cumu trattà? U seguente fabbricante di ascensori Pack King Automatic Equipment Co., Ltd. per a maggior parte di l'utenti di l'ascensore hà riassuntu alcuni metodi cumuni di risoluzione di i prublemi per migliurà, per riferimentu.

    Sicondu parechji anni di produzzione di ascensori è sperienza post-vendita, cumbinata cù feedback di l'utenti, i prublemi di l'ascensore in u prucessu di usu sò divisi in trè categurie: bloccu seriu, ritornu eccessivu è sonu anormale in l'apparecchiatura.

Faglia 1: U bloccu hè seriu

Ci sò cinque ragioni per chì l'intarsu pò accadere:

1, l'ascensore ùn principia micca à alimentà o u portu d'alimentazione ùn hè micca uniforme;

2, u prublema di skid belt belt;

3, l'entrata alimenta troppu;

4. A materia straniera grande o fibruosa hè intruta in a scatula;

5. U portu di scarica ùn hè micca ostaculatu.

Per e cinque ragioni sopra riportate, e soluzioni currispondenti date da noi sò e seguenti:

1, avviate a macchina dopu l'operazione senza carica per un periudu di tempu, è poi lasciate alimentà u portu di alimentazione, è deve cuntrullà u materiale di u portu di alimentazione in a velocità, ricordate chì a quantità di alimentazione hè troppu grande o troppu chjuca, troppu chjuca hè faciule da bluccà, ùn pò micca ghjunghje à l'aumentu predeterminatu.

2, perchè a cintura hè troppu sciolta, allora pudete tense a cintura cù un dispositivu di tensione, se a cintura hè troppu sciolta, ci vole à taglià a cintura.

3. Simile à u primu casu, solu a quantità di manghjà deve esse cuntrullata per uttene u scopu.

4, attraversu a porta d'accessu à fiancu à a basa per pulisce a basa o a scatula di fibru, grande bloccu è altri corpi stranieri.

5. Dragà l'entrata.

Culpa dui: materiale di ritornu eccessivu

I trè motivi seguenti causeranu u fallimentu di u materiale di ritornu eccessivu:

1. A velocità lineare di u cumpunente di trazione hè troppu rapida, resultendu in una scarica insufficiente;

2. A distanza trà a tramoggia è u portu di scarica hè troppu grande;

3. U portu di scarica ùn hè micca ostaculatu.

Per i trè motivi sopra, xinxiang Dayong dà soluzioni cume:

1, aghjustate a velocità di u mutore.

2, aghjustate a distanza trà u portu materiale è u portu di scaricamentu.

3. Dragà a bocca d'alimentazione o u pipeline d'alimentazione.

Fallimentu trè: sonu anormale in l'installazione

Ci sò quattru ragioni, rispettivamente:

1. U bullone di tramoggia o fibbia in forma di U si allenta, o a tramoggia, bullone o fibbia in forma di U gocce;

2, u materiale mischiatu cù metallo è altri sundries in l'ascensore;

3. U spaziu trà u cumpunente di trazione (cumpresu a cinghia, a catena, a catena di a piastra, ecc.) È u corpu di a scatula hè troppu chjucu, è a collisione si verifica;

4, cumpunenti di trazione (cumpresi cintura, catena, catena di piastra, ecc.) Per via di l'usu di un bellu tempu, resultendu troppu liberu o scappatu di u prublema, affinchì a tramoggia è a collisione di u corpu di a scatula.

E soluzioni currispundenti sò e seguenti:

1. Aprite a porta d'accessu à u latu di a basa, stringite i bulloni sciolti, è avvite a tramoggia, u bullone è a fibbia in caduta. Se a tramoggia è a fibbia U sò danneggiate, devenu esse rimpiazzate à tempu.

2. Aprite u portu d'accessu per pulisce u metalu è altri sundries chì entranu in u corpu di a scatula.

3. Aprite l'elevatore coperta di testa da u ascensore piattaforma di ispezione è riparazione è regolate a posizione trà a tramoggia è u portu di scarica.

4. Aghjustate u tensiondevice per fà moderà a tensione di u dispositivu di trazione. Se u dispositivu di trazione hè troppu allentatu, al di là di u campu di regolazione di u dispositivu di tensione, hè necessariu taglià adeguatamente.

Sopra ci hè u fabricatore di ascensori xinxiang utile per portaci l'ascensore di benna adupratu in u prucessu di colpa cumuna è di a soluzione di colpa, vale nutà chì i metudi di risoluzione di i prublemi sopra citati sò tutti in u statu di l'ascensore u tempu di inattività di a macchina, dunque, quandu l'operatore in a causa di u screening o risolve u prublema, deve lasciare chì l'ascensore smetti di travaglià, Allora pudemu cumincià a caccia.


Tempu di posta: Oct-05-2019