Pack King Automatic Equipment Co., Ltd.

E-mail: jade@packingconveyor.com  Phone: + 86-13927222182

Manipulazione di a deviazione di a cinta trasportatrice

   A deviazione di a cinta hè a colpa più cumuna quandu u trasportatore di cinghia hè in funzione. Duvemu esse attenti à a precisione dimensionale di l'installazione è di a manutenzione quotidiana. Ci sò parechje ragioni per a deviazione, chì devenu esse trattate diversamente secondu diverse ragioni.

1. Aghjustate u ghjocu di rulli di u cuscinettu

In u mezu di tuttu u trasportatore di cinghia a deviazione in esecuzione pò adattà a posizione di u rotore impostatu per adattà a deviazione; Durante a fabbricazione, i fori di montaggio da entrambi i lati di u ghjocu idler sò trattati cù fori lunghi per a regolazione. Da chì latu a cintura hè inclinata, da chì latu di u ghjocu idle avanza in direzzione di a cintura in avanti, o l'altra parte si move indietro. Se a cintura scorre in direzzione ascendente, a pusizione inferiore di i rotori deve spostassi à sinistra, è a posizione superiore di i rotori deve spostassi à destra

2. Installa i rotulatori autolineati di u trasportatore di cinta

Ci sò parechji tippi di idlers auto-allineati, cum'è u tippu di l'arburu rotativu mediu, quattru tippi di biella, di tippu verticale à rulli, ecc., Chì usanu u bloccu o i rotori per rotà in u pianu orizzontale per bluccà o generà una spinta trasversale per fà u cintura automaticamente centripeta per adattà a deviazione di a cintura. In generale, a lunghezza tutale di u trasportatore di cinghia hè corta o u funziunamentu bidirettu di u trasportatore di cinghia aduprendu stu metudu hè più ragionevule, a ragione hè chì u trasportatore di cinghia più corta hè più facilmente scappatu è micca faciule da adattà.

3. Aghjustate a pusizione di u tamburinu cunduttore è u tamburinu inversu di u trasportatore di cinta

A regolazione di u tamburu di guida è di u tamburinu di inversione hè una parte impurtante di l'ajustamentu di a deviazione di a cintura. Perchè un trasportatore di cinghia hà almenu 2 à 5 tamburi, a pusizione di stallazione di tutti i tamburi deve esse perpendiculare à a direzzione di a lunghezza di u trasportatore di cinghia di a Linea Centrale, se a deviazione hè troppu grande deve esse deviazione. U metudu di regolazione hè simile à quellu di regolazione di i rotori. Per a testa di u tamburinu cume a cintura à u latu drittu di a deviazione di corsa di u tamburinu, u latu drittu di u sediu di u cuscinettu deve avanzà, a cintura à u latu sinistro di u tamburinu deviazione di corsa, u latu sinistro di u sediu di u cuscinettu duverebbe avanzà, u currispundente pò ancu spustà u latu sinistro di u sediu portante o u latu dirittu di u sediu portante.

4. Ajustamentu di a tensione di u trasportatore di cinta

A regolazione di a tensione di a cinghia hè una parte assai impurtante di a regolazione di deviazione di u trasportatore di cinghia. In più di a direzzione di a lunghezza di a cintura, i dui rulli invertiti in a parte superiore di u puntu di tensione di u martellu pesante devenu esse perpendiculari à a linea di gravità perpendiculare, vale à dì, per assicurà chì a Linea Centrale di l'arburu sia orizzontale.

5. L'influenza di a pusizione di sbiancamentu à u puntu di trasferimentu di u trasportatore di cinta nantu à a deviazione di a cinghia

A pusizione di sbiancamentu di u materiale à u puntu di trasferimentu hà una grande influenza nantu à a deviazione di a cintura, soprattuttu quandu a proiezione di e duie macchine di cintura hè verticale nantu à u pianu orizzontale. Di solitu, l'altezza relativa di u trasportatore à duie cinghje deve esse cunsiderata à u puntu di trasferimentu. Più bassa hè l'altezza relativa, più grande hè a componente di velocità orizzontale di u materiale, più grande hè l'impattu laterale nantu à a cintura inferiore, è u materiale hè difficiule da centrà. U materiale nantu à a sezione trasversale di a cintura hè deviatu, risultendu in a deviazione di corsa di a cintura.

6. Ajustazione di a deviazione di u trasportatore di cinghje in duie vie

A regolazione di a deviazione di a cinghia di trascinamentu in duie vie hè più difficiule chè l'ajustamentu di a deviazione di a cinghia di trasportu in una sola via. In a regolazione dettagliata, una direzzione deve esse adattata prima, è dopu l'altra direzzione deve esse adattata. Quandu si aghjusta, osservate attentamente a relazione trà a direzzione di u muvimentu di a cintura è a tendenza di deviazione, è aghjustate unu per unu.

 


Tempu di posta: Nov-05-2019