Pack King Automatic Equipment Co., Ltd.

E-mail: jade@packingconveyor.com  Phone: + 86-13927222182

L'influenza di u raghju di curvatura di a sezione cunvexa è concava nantu à u trasportatore di cinta

L'influenza di u raghju di curvatura di a sezione cunvexa è concava nantu à u trasportatore di cinta

Arcu à mezu à a sezione trasversale di a cintura cunvexa

     A sezione cunvexa di u trasportatore di cinghje si face spessu à mezu à a sezione di a cinghia in direzzione di l'arcu, tramindui sporgenti. È a cintura serà scontata, è u gradu di dannu di a cintura serà aggravatu dopu chì sia piegatu in l'intervallu di u tamburinu di reindirizzamentu o di u tamburinu di guida. U mutivu principale per l'arcatura è a rottura hè chì u valore di tensione di a lunghezza di l'unità à mezu è fora di a sezione trasversale di a cintura hè troppu diversu, in modu chì a cintura scivoli versu u mezu per formà arching o rottura. A differenza di u valore di tensione per unità di lunghezza hè legata à u raghju di curvatura di u segmentu convessu è à u groove Angle di u rulli. Più hè grande l'Angulu di u solcu, più u razziu di curvatura di u segmentu cunvex hè più chjucu, è più severu hè l'arcu è a rottura. Quandu l'Angulu di groove di u trasportatore di cinghia hè più grande di 40 gradi, ancu in a sezione dritta di a testa di u trasportatore di cinghia o di a rulli di coda groove L'intervalu di transizione di l'angulu pò accade archu è scontu, sta volta duveria riduce l'Angle di groove o allungà a lunghezza di u intervallu di intervallu di transizione, affinchì a cintura groove Angle di transizione lenta. Per u trasportatore di cinghia cunvexa, u raggio di curvatura di a sezione convessa deve esse aumentatu quant'è pussibule è l'angulu di u groove di u rulli deve esse riduttu sottu a premessa di soddisfà a capacità di trasportu.

A cinta in a sezzione cunvexa hè chjesa trà u rotulu pianu è u rotulu oblicu

A situazione chì a cinta hè bluccata trà u rullinu pianu è u rullinu inclinatu di u ghjocu di rullini di sustegnu si verifica generalmente in i macchinari mobili di trasportu di massa. Cum'è a macchina di carica, recuperatore di stacker. Stu fenomenu si faci faciule quandu a pusizione di a radica cantilever di stu tipu di apparecchiature hè sottu à u cantilever. À questu tempu, hè ancu proporzionale à a sezione cunvexa di a cintura. A causa di a limitazione di a pusizione geometrica è di a dimensione, hè difficiule di scuntrà a dimensione necessaria da u raghju di curvatura di a sezzione cunvexa di transizione. Quandu a cintura hè situata à a radice di u cantilever, se a sezione cunvexa hè furmata solu attraversu unu o dui insemi di rotori, a cintura sarà bloccata trà u rotulu pianu è u rotulu oblicu di i rotori. A suluzione hè di cambià a sezzione cunvexa furmata da u unu o dui gruppi uriginali di idlers in quattru o cinque gruppi o più gruppi.

A seccione cuncava nasce è hè deviata da u ventu quand'ella principia

Se ùn ci hè nisun materiale nantu à u trasportatore di a cinta à l'iniziu di a cinghia, a cinta salterà in a sezione concava di l'intervallu, quandu u ventu soffierà a cinghia, dunque, hè megliu aghjunghje a rota di a cintura di pressione in a sezione concava. di u trasportatore di cinta per evità u ribaltu di a cinta o esse soffiatu da u ventu.

 


Tempu di posta: Jul-19-2021