Pack King Automatic Equipment Co., Ltd.

E-mail: jade@packingconveyor.com  Phone: + 86-13927222182

Chì sò e misure tecniche di sicurezza è e cose

Chì sò e misure tecniche di sicurezza è e cose chì necessitanu attenzione quandu u trasportatore di cinghia hè installatu sottoterra in a minera di carbone?

Preparazione prima di l'installazione

1: Preparazione tecnica

A: U dipartimentu di geosurvey hè necessariu per liberà a linea centrale di a cintura di a strada è a linea centrale di u tamburinu di a testa di a cintura, è determinà l'altezza di a fundazione di a cintura. A linea centrale di a cintura deve esse data à intervalli di 50 metri.

B: Preparate i ducumenti tecnichi di l'installazione di a cintura.

2: Preparazione di l'attrezzatura: tutte e parti di a cintura da installà devenu esse intatte è in quantità sufficiente.

3: Preparazione di l'utensili: l'utili di custruzzione devenu esse pronti.

4: Preparazione di u persunale: u persunale di a custruzzione deve esse rispunsevule di a persona speciale, tuttu u persunale di a custruzzione deve esse familiarizatu cù e prestazioni di l'equipaggiu è u principiu di travagliu.

Dui, metudu di installazione:

1. Sequenza di stallazione: testa di cintura è parte di trasmissione → cestino di trascinamentu di cintura → quadru di mezu cintura → sezione di coda di cintura → purtatu di cintura

2. Prima, u doppiu stratu di u cinturione hè spargugliatu nantu à a pista di a macchina, è dopu messu in cunfurmità cù a sequenza di stallazione. Dopu chì u quadru di a cintura hè stallatu, u connettore di a cintura hè fattu è cunnessu cù u cavu è a cintura media hè posta nantu à u scaffale. Quandu u tamburinu principale è ausiliare porta a cinghia, prima di tuttu, u mutore deve esse alimentatu, è dopu attraversu u mutore inching è a manodopera cù u portu di a cinghia di sezione di a cinghia di almacenamentu.

3, a linea centrale di l'installazione di a cintura deve esse garantita per esse in linea cù a linea centrale di a cintura misurata, per assicurà a qualità di l'installazione. Tutte e fibbie di cinghia devenu risponde à i requisiti standard quandu si facenu articulazioni di cinghia.

3. Misure tecniche di sicurezza

1. Metudu di trasportu

5T locomotiva elettrica è arganu JD-11.4 cù trasportu, 5T è più di u grande ogni volta permessu solu di impiccà una vittura, u restu di i picculi pezzi ponu esse trasportu di vittura stringa, ma a vittura stringa quantità ogni volta ùn hè micca più di 2 vitture , Deve aduprà b18.5mm fibbia corta di corda cunnessa.

2. Durante l'installazione di a cintura, l'attrezzatura di elevazione deve rispettà e seguenti disposizioni:

Un apparecchiatura di Sollevamentu deve esse in bonu statu.

B Prima di sollevà, eseguite u sollevamentu di prova per assicurà chì ùn ci sia micca prublema prima di sollevà.

C Nuddu hè permessu di travaglià, camminà o stà sottu à l'attrezzatura di elevazione.

D L'attrezzu di sollevamentu deve esse verificatu da una persona speciale.

3. Quandu si porta a cintura, l'attenzione deve esse prestata à u fattu chì nimu ùn deve travaglià in a gamma di u rulli quandu a cintura hè sposta per prevene accidenti.

4. Dopu chì a cintura hè stallata, a prova hè fatta cù a cundizione chì ùn ci sia micca prublema dopu l'ispezione è chì a prutezzione è u signale di a cintura sianu cumpletti è cumpletti.

5. U test di a cintura deve esse gestitu da cunduttori di cintura abili, cù micca menu di trè persone à ogni parte di u nasu è di a coda, è una persona hè tenuta à monitorà a sezione media ogni 100 metri. U persunale di l'operazione di prova deve esse ben vestitu, braccialetti è altri requisiti di fibbia. Se si trova un prublema durante a prova, a macchina deve esse spenta à tempu

 


Tempu di posta: Aug-19-2020